poniedziałek, 11 lutego 2013

Rozdział 22

** Perspektywa Nath **
Pobiegłam za Juią ...
- Julia co ty wyprawiasz ? Czy ty nie widzisz jak ten chłopak się stara? Nie możesz już mu odpuścić?!
-Nie masz swojego życia?- odpowiedziała mi pytaniem na pytanie
-Mam.
- To nie wpieprzaj się w moje!! - zamknęła mi drzwi przed nosem
- No cholera jasna! - usiadłam już pożądnie wkurzona, na kanapie obok blondyna
- Co się stało? - Kendall obiął mnie ramieniem
- Wiesz co? Wkurza już mnie ta dziewczyna! Kocha Carlosa , a bawi sie jego uczuciami wykorzystując przy tym Pawła.. Nie wiem co się ostatnio z nią dzieje. Mam jej po prostu dość..! - wykrzynknęłam i po chwili telefon Kendalla zaczął dzwonić.
- Już się tak nie denerwuj , złość piękności szkodzi :) - pocałował mnie w czoło i udał sie do kuchni. Chwilę później do domu wrócił Paweł , swoją drogą dość często ostatnio gdzieś wychodzi wieczorami.
-Hej , Natalko - przywitał sie całując mnie w policzek
- Ooo.. cześć Pawełek :)
- Julia w pokoju?
- Taa..
- Ej, co jest pokłóciłyście się?
- Zgadłeś.
-A o co wam poszło?
- Paweł, nie zrozum mnie źle, ale nie pasujecie do siebie , ona Cię nie kocha jestem tego na 100% pewna.
- Natalko..
- Kocham Cię , ale nie jesteś chłopakiem dla Juli..  po prostu nie pasujecie do siebie. Według mnie powinniście zerwać ze sobą.
- Wiesz.. masz rację.Zbieram się tym od kilku tygodni , ale nie potrafię jej tego powiedzieć...
- Powiedz to co czujesz..
- Dzięki , jesteś najlepsza - pocałował mnie w policzek
-Emm.. mogę o coś spytać?
-Tak jasne , wal.
- Gdzie tak wychodzisz wieczorami?
-Ja? Ja nigdzie nie wychodzę.. - zaczął nerwowo się tłumaczyć
-Paweł..
- No dobrze , powiem Ci coś ale obiecaj że nikomu nie powiesz.!
-Obiecuję.
-Tak więc poznałem kogoś..
-Tak?Kto to jest? Kiedy ją poznam?
- Poznasz ją wkrótce.. a teraz przepraszam idę złamać czyjeś serce.
- Nie będzie tak źle..
- Mam nadzieję. - dodał i poszedł do pokoju Julii. Zaraz za nim w pokoju zjawił sie Kendall z niewesołym wyrazem twarzy.
-Co się stało?
-Co? Nie, nic się nie stało..
-Kendall ja nie jestem głupia, dalej mów co jest..
- Marcin dzwonił..
-Jaki Marcin?
- Aaa.. no tak , Moni ojciec pozwolił nam do siebie mówić po imieniu.
-Aha no i ?
-No i.. emm..
- Kendall..!
- Musimy już wyjechać.
-Co? Tak szybko?
- No nie stety. Też chciałbym tu zostać dłużej z tobą..
- No ja też.
- Ale za tydzień będziemy już razem z L.A.
-Tak wiem..
- Kocham Cię!  - blondyn mnie przytulił
-Ja ciebie też! - już po chwili zatraciliśmy się w pocałunku..
- Do zobaczenia..! - przytulił mnie po raz ostatni i tyle go widziałam.Usiadłam sobie na kanapie pogrążając się w swoich myślach.. Czy mi się wydaje czy my mamy dla siebie coraz mniej czasu?  Kilka minut później dosiadła się do mnie Julia , na którą nie zwróciłam zbytniej uwagi.
- Hej , co jest? - spytała
-A co Cię to interesuje? - spytałam oschle
- Nath , przepraszam poniosło mnie.. Uwielbiam jak wpieprzasz się w moje życie:) - jak na dziewczynę ze złamanym sercem jest bardzo wesoła
- Haha :) Wybaczam ci.. - przytuliłam brunetkę - Co masz taki dobry humor?
-Pawełek ze mną zerwał.. - powiedziała najspokojniej na świecie
- I to jest powód do radości?
- Yhm.. wiesz miałam już go dość.. jest fajnym chłopakiem, ale..
-Ale nie jest Carlosem?
-Dokładnie.
-I co teraz zamierzasz zrobić?
- Dam mu szansę..
-Naprawdę? Chcesz do niego wrócić?
-Tak.. z tęskniłam się za tym wariatem :)
-Oh.. Julka.. tak się cieszę- zaczęłam ją ściskać
-Wiesz że Paweł ma nową dziewczynę?
- Tak słyszałam.. Jestem bardzo ciekawa kto to jest.
-Ja też.
- Okey, chodźmy spać , bo jest już późno.
-Tak.. masz rację , dość wrażeń jak na jeden dzień. - oznajmiłam i udałyśmy się do pokoju ,by potem odpłynęłam do krainy Morfeusza...  

________________________________________________________

Jedno wielkie SORRY..! Tak was strasznie przepraszam że ten rozdział jest nie dość że krótki to jeszcze nudny..! Po prostu był pisany nazwijmy to po imieniu na odpierdal. Obiecuję że następny rozdział będzie ciut ciekawszy :) Dziękuje za ponad 5400 wejść..! Do następnej Aśka :*

CZYTASZ? KOMENTUJ..!

11 komentarzy:

  1. Super rozdział sister :D hahah
    Dobrze że mnie posłuchałaś , bo inaczej pan Śmierć by już przyszedł..
    No po imieniu , no wiesz co...
    Super że Julia da Losowi szansę...
    Z niecierpliwością czekam na nn <3
    :* Pozdrawiam
    Twoja sister haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej! To o parówkach i ketchupie nie byłoby takie złe... Ale mniejsza. Rozdział jest wspaniały! Tak! Zerwali! Woo hoo! Jula wróci do Carlosa! A co to za nowa dziewczyno cooo?? ^^ Czekam nn ;**

    Ps. Komentarz byłby dłuższy ale mnie muli po tabletkach na grype :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Rozdział.! Nie jest aż tak krótki. I nie mów nigdy że jest na odpierdal, bo tak nie jest. :-) Haha... Ah tam pierwsza kłótnia Natalii z Julią. :-) wiedziałam od razu że dziewczyny nie będą się na siebie długo gniewać. :-D Fajnie że Julia w końcu rozumiała że bez latynosa nie może żyć...:-) Pasują do siebie.. :-) czekam na nn. Twoja BFF :-* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. No i w końcu Paweł zerwał z Julią xD I ma nową dziewczyną? o.O Wow...szybko xD No to niech Julka bierze dupę za pas i idzie do Carlosa dać mu drugą szansę xD Rozdział ekstra jest i czekam nn :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zerwali... zerwali... tralalalal xD Radość o poranku wieczorem ^^ Nie jest nudny jest super! Nic się nie stało że krótki... sama daje czasem krótkie xD
    Czekam z niecierpliwością na nowy :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Yeah w końcu zerwali ! Noo to teraz tylko tą nowinę trzeba przekazać Carlosowi i będzie wszystko Happy :P Łeee...muszą już wyjeżdżać? Szkodaa, ale racja, racja za niedługo spotkają się w LA. Czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham! Ty niedobla niedobla! Jak ty mogłaś rozdzielić naszych zakochańców ( Kend i Nath)?! Nie żebym się cieszyła z cudzych rozstań, ale tak będzie lepiej :) Dobrze, że Julencja daje Carlosowi 2 szanse ;)
    Czekam na nn i jak zwykle zapraszam do mnie na chlopaki-z-btr.bloog.pl
    Majka ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Paweł jest szybki jestem ciekawa kto to będzie. Fajnie , że Julka daje drugą szanse Carlosowi . Ciekawe jak będzie na koncercie jak przyjadą pewnie świetnie . Czekam na nn i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rozdzial! Nareszcie bedzie z Carlosrm! Juz sie nie moge doczekac az wroca do L.A.
    P.S. U mnie pojawil sie nowy rozdzial i walentynkowa jednorazowka! Serdecznie zapraszam i mam nadzieje, ze sie spodoba! ;)
    http://big-time-rush-lovestory-4ever-bypaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahahha nie no nie jest nudny ^^ Ale Paweł i Julia.. bum hehehehhe ^^ nareszcie hahaha xdd :D I dobrze, że Jula daje 2 szanse Carlosowi ;) Zawsze warto :)
    Rozdział jak zawsze mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. B.fajny blog;) Czekam niecierpliwie na nn wpisy proszę o notkę gdy już go dodasz ;**

    OdpowiedzUsuń