środa, 16 stycznia 2013

Libster Blog Award

 Heej..!  Właśnie zostałam nominowana do LIBSTER BLOG AWARD przez Claudię Maslow
, której bardzo , bardzo, bardzo DZIĘKUJE ..! Buziaczki kochana :*

                                                  PYTANIA : 

 1. Jak długo jesteś blogerką ( nie koniecznie na podanych wyżej blogach) ? 
    Odp. :  Yyy.. od jakiś dobrych 3 miesięcy :)

2. Kolor włosów ? 
   Odp.: Ciemny blond :) 

3.Ulubione zajęcie? 
   Odp.: Rozśmieszanie innych :D 

4.Ulubiony serial? 
   Odp.: Zaklinaczka duchów i Big Time Rush 

5.BTR vs 1D ?
  Odp.: Oczywiście że BTR...! <33

6.LOGAN vs JAMES ? 
   Odp.: Logan :) 

7.KENDALL vs CARLOS ? 
  Odp.: Trudny wybór ale jednak Kendall .:)

8.Ulubiona piosenka BTR? 
  Odp.:  Show me i Invisible..! Nie umiem między nimi wybrać :)

9.Lubisz mojego bloga? 
  Odp.:  Pff.. żartujesz KOCHAM GO..!! <333 

10. Deskorolka vs rolki ? 
   Odp.: Rolki :) 

11. Jeśli ktoś poprosiłby , abyś opisała się w paru zdaniach to o czym byś wspomniała ? (wady, zalety :D )
   Odp. Yyy.. myślę że fajnie spędza się ze mną czas , uwielbiam się śmiać , jestem leniwa i obrażam się o byle co.. :) No taka już jestem , ale dobrze mi z tym :) 

 Okey , jeszcze raz dziękuje Claudia ! :* A i jeśli macie do mnie jakieś pytania to zapraszam : 

                                             http://ask.fm/asia190498 

 Pozdrawiam Aśka :* <33

2 komentarze:

  1. HUeheuhue <3 Proszę <3 ;** A co do 11 . odp. :D Jesteśmy strasznie podobne :D Z wyglądu też :D Też jestem blondii :3 haha xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Hahhahaa to supcio..! :D Oj no nie jestem taką aż blondi mam takie jakby brązowe włosy z pasemkami..? Chyba tak.. czasami nawet ludzie mi się pytają czy robiłam sobie pasemka ale ja mam takie naturalne... :D Podobne jesteśmy w wadach czy zaletach.>? :D <33

      Usuń