wtorek, 15 października 2013

Roczek *_*

Heeeej! To właśnie dziś dokładnie rok temu dodałam na tego oto bloga pierwszego posta :) Z tej okazji napiszę wam kilka faktów o mnie, blogu itp.

Zaczynamy!
1. Bloga założyła mi moja siostra Paulina.
2. Ogólnie bloga miałam pisać z moimi przyjaciółkami - Moniką i Agnieszką
3. Rozdział pierwszy  pisałyśmy wspólnie w szkole.
4. Rozdział drugi pisałam już sama
5. Pisałam go przy piosence Mrozu- 1000 metrów nad ziemią
6. Na początku chciałam aby nazwa bloga donosiła się do tego iż BTR zmienili moje życie, ale ktoś miał taką nazwę bodajże, że Nina, więc wypadło na BTR- historia do końca życia :)
7. Po tym jak w rozdziale 2 napisałam nazwałam Logana 'kotkiem", Monia to ciągle pisała sobie po rękach.
Dowód :
8.Kiedyś razem z moją przyjaciółką Agnieszką i kuzynem Przemkiem odgrywaliśmy sobie niektóre sceniki z bloga. Był niezły ubaw, kiedy Przemek miał powiedzieć coś w stylu "Cześć kochanie" , ale jakoś nie potrafił ubrać tego w słowa , więc zdenerwowałam się i powiedziałam " Powiedz Cześć cukiereczku k**wa!". No i gramy ja tam odgrywam rolę Natalii, że się przebudzam a Kendall czyli Przemek do mnie z tekstem "Cześć cukiereczku k**wa" Beka z życia normalnie xD
9.Któryś rozdział pisałam o piątej rano, jadąc na wycieczkę na Kaszuby , o dziwo miałam wtedy mnóstwo energii :)
10.Inspirację czerpię z życia, muzyki i filmów.
11. Agnieszka zawsze pisze najdłuższe komentarze w których streszcza cały rozdział :)
12.Moją pierwszą jednorazówkę pisałam w zeszycie w ubiegłe ferie a potem przepisywałam to na kompa jakieś 2 kolejne miesiące.
13.Monia i Aga także napisały dla mnie jednorazówki, które zostały opublikowane.
14. Ogólnie moja historia z blogami zaczęła się od tego, że szukałam w necie jakiś informacji o BTR i trafiłam na bloga Angeliki z Historia, która zmieniła moje życie, tak czy owak jej bloga przeczytałam chyba z 3 razy całego! Tak , no i później zaczęłam czytać kolejne blogi a wśród nich Ninki. Pewnego dnia Nina napisała na blogu swój e-malil i zachęcała do tego, żeby do niej napisać. Raz kozie śmierć! - pomyślałam i napisałam do niej. I tak to się rozkręciło , że dziś jesteśmy najlepszymi przyjaciółkami i planujemy się spotkać w realnym życiu , ale to nie jest takie proste, gdyż mieszkamy dość daleko od siebie, ale jak to mówią Anything Could Happen! :)
15. I teraz najważniejszy punkt - Niektóre osoby w tym opowiadaniu ma swojego odpowiednika w realu , a między innymi :
Natalia- to ja :)
Julia- Agnieszka
Monika- Monika xD
Magda- Paulina
Nina- to Nina :) 
16. Prowadzę także 2 bloga razem z Niną --> http://doubble-rainbow-on-instagram.blogspot.com/
17. Kiedy piszę rozdział, Paulina siedzi przy mnie i zawsze mnie poprawia -,-
18. Iiii.. prawdo podobnie jeszcze rok i kończę z pisaniem..

Okey a teraz statystyki. Przez ten rok blog :
*został odwiedzony ok. 16000 razy ^^
* zostawiliście tutaj 436 komentarzy
*zyskał 14 obserwatorów
* miał najwięcej wyświetleń dnia 8 października - 193 wyświetlenia

Chciałabym wam bardzo podziękować za wszystko co dla mnie do tej pory zrobiliście! Każdy wasz komentarz czy odwiedziny motywują mnie do dalszego pisania! Thank you very much! <333  
W szczególności podziękowania kieruję do: 
- Niny Rusherki <3
- Pauliny Ciesielskiej- Henderson <3 
- Agniesi <3 
- Monisi <3 
- Angie Maslow <3
 To wy dziewczyny wspieracie mnie najbardziej i za to wam dziękuję! <3

Dziękuje wam wszystkim jeszcze raz i do następnej! :** Aśka Schmidt :) 


5 komentarzy:

  1. Sto lat sto lat niech żyje żyje nam!!! Wszystkiego naj Asiu!!! Strasznie się cieszę że twój blog ma już roczek ^^ tak szybko to minęło... gratulacje kochana!!! Oby tak dalej! Obiecuje ci wszem i wobec że jeszcze się spotkamy i już ja tego dopilnuje xd tak łatwo się mnie nie pozbędziesz ^^ Jeszcze raz wszystkiego najlepszego kochanie moje ;*** twoja BFF <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego najlepszego najlepszego! <333 Już rok tutaj jesteś! Jezuuu jak to szybko minęło ^^
    Ciekawostki są świetne! Nie wiedziałam że twój 1 blog o BTR to był Angel ;D Świetnie pisze, trzeba przyznać ;D
    Zasłużyłaś w 10000% na tyle wyświetleń, komentarzy i fanów! a nawet więcej! :D
    Jeszcze raz naj naj i pamiętaj że kochamy cię <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo.
    Dziękuje siostroooo ;*
    Gdyby nie ja nie było by tego bloga więc. ;D
    Szybko ten rok minął ;D
    Moniś dobre ;D
    Aguś jak zwykle streszcza cały rozdział w komentarzu xd
    Ja cię zawsze muszę poprawiać , przyzwyczaj się ^^
    No to tero tylko czekać na rozdziałek kolejny xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego..;* . Jak super że to już Roczek. :) Ale ten czas szybko płynie. Kochana z okazji roczku Twojego bloga życzę Ci kolejnych wspaniałych rozdziałów, duuuużo komentarzy w co nie wątpię bo masz ich coraz więcej. ^^ :* Zasłużyłaś sobie jak nikt inny na tak wiele wyswietleń, komentarzy i fanów... <3 Te ciekawostki są super, Haah ta nasza scenka u mnie z Przemkiem, beka z życia hahaha :D To było najlepsze. Pamiętam jak jechaliśmy na wycieczkę i o 5 pisałaś rozdział.. Ale nam wtedy odwołało, uwielbiam taki stan xDMonia ten napis na ręce wyglądało to suuuper.. No to jeszcze raz Najlepszego KOCHANA !!!!!!! Twoja wierna fanka i Przyjaciółka Aguś <3

    OdpowiedzUsuń
  5. http://wholookslikeanangel.blogspot.com/p/jednorazowka-1.html

    OdpowiedzUsuń