niedziela, 9 grudnia 2012

Rozdział 15


 Nath

Imprezka była genialna.! Jak to każde party u chłopaków. Chłopaki nieźle sobie popili. James i Carlos odlecieli już przed 12 , a my z Monią nadal musiałyśmy użerać się z Loganem i Kendallem
-„Yes, I may meet a million pretty girls that know my name
But don't you worry Cause you have my heart „ - cały czas śpiewał Logan
-Logi zatkaj mordę czekoladą..- powiedziała zdenerwowana Monia
-Nie.. mamy czekolady – wybełkotał Logan
-Ok dość tego choć idziemy spać.. - powiedziała dziewczyna i wzięła chłopaka za rękę i udali się do pokoju..
-No i zostaliśmy sami. To co robimy..?-spytał Kends przytulając się do mnie
-Ty idziesz spać a my z dziewczynami musimy posprzątać ten bałagan chodź zaprowadzę cię.. powiedziałam i zaprowadziłam chłopaka do pokoju. Położył się i chciałam odejść ale ten pociągnął mnie za rękę i w wyniku tego przewróciłam się i leżałam na nim..
-Kenduś puść mnie ..
-Nie bo mi uciekniesz..
-Hahaha nie martw się nie ucieknę Ci , a teraz już śpij ok.?
-Ok ale daj buzi na dobranoc .. - powiedział i zrobił minę szczeniaczka
-Ok – zrezygnowana dałam mu całusa i zeszłam na dół , gdzie dziewczyny zaczynały już sprzątać.. Więc wzięłam worek i zaczęłam zbierać porozrzucane po salonie butelki, kubeczki plastikowe itp. Zauważyłam że Monika przez cały czas była jakaś smutna? Nieobecna..? więc spytałam :
-Moniśu.. co jest nie podobała Ci się impreza..?
-Nie , nie o to chodzi ..
-Więc co jest..?
-No więc musimy wrócić do domu.. to znaczy do mnie do domu bo mój ojciec się wkurzył że od tygodnia siedzimy u chłopaków i nie dajemy znaków życia i jutro , czyli dzisiaj ma wolne i chciałby spędzić trochę czasu z nami , bo wiecie nie często ma okazję być w domu .. A że on płacił wam za te bilety do L. A to jak to on powiedział „ czuje się za was odpowiedzialny”..
-I tym się tak przejmujesz..? Przecież chłopakom nic się nie stanie jak nas nie będzie dzień czy dwa.. powiedziałam
-Tak Nath ma rację .. - powiedziała Julia
-Jak się ciesze że rozumiecie , no to chodźmy po swoje rzeczy i możemy spadać. Mamy sprawę ułatwioną bo chłopaki śpią więc nie będą o nic pytać.. - powiedziała moja BFF i wszystkie oczywiście oprócz Vic która już dawno spała , udałyśmy się wziąć swoje kilka rzeczy . Po cichutku weszłam do pokoju mojego chłopaka i wzięłam swoją torebkę. Potem wyszłam i z dziewczynami po cichu wyszłyśmy z domu. Po 15 minutach byłyśmy już na miejscu. Z racji tego że było grubo po 1 w nocy od razu poszłyśmy spać.

Next day..

Rano obudził mnie dzwonek mojego telefonu..
-Halo.. - powiedziałam lekko zachrypniętym głosem
-Gdzie wy jesteście ..?!!- wykrzyczał Kend
-Po pierwsze nie krzycz tak , a po drugie a co stęskniliście się za nami..? - powiedziałam siadając , kątem oka zauważyłam że Monika jeszcze śpi
-To nie jest śmieszne.! Wyszłyście sobie i nie odbieracie od nas telefonów...i tak stęskniłem się rano nie miałem się do kogo przytulić
-Oj Kendall nie ma mnie parę godzin a ty już się stęskniłeś..? Będziecie musieli trochę potęsknić bo nie będzie nas dzień lub dwa..
-Co..? Ale dlaczego..?
-Moni ojciec chce z nami spędzić trochę czasu , sam wiesz jak on ciężko pracuje..
-No tak .. no trudno ale może chociaż się spotkamy..?
-Zapraszasz mnie na randkę..?
-Yhm. Nigdy nie byliśmy na żadnej więc ..
-Ok o której..?
-Niespodzianka..
-Ok muszę kończyć Kocham Cię ..
-Ja ciebie też Buziaki ..

Zakończyłam rozmowę i w tym momencie do pokoju weszła Julia
-Hej do ciebie też dzwonili..?
-Hej , tak szybko się zorientowali .. :)
-Tak mają zapłon..
-Hej , idziemy na śniadanie? - powiedziała Monia wstając
-Tak – odpowiedziałyśmy z Julką

Weszłyśmy do kuchni a tam Moni mama przygotowywała śniadanie a jej tata siedział przy stole i czytał gazetę.
-Dzień Dobry.. - powiedziałyśmy chórem i zasiadłyśmy do stołu
-Dzień Dobry , to jak dziewczynki co robimy dziś bo mam pewien pomysł.. - powiedział pan Marcin
-Już się zaczyna .. - powiedziała Monia i ugryzła kanapkę
-Więc może wybierzemy się na ryby..?
-Tato , proszę nawet jak są dziewczyny nie możesz odpuścić..?
-Monika , tata organizuje nam wypad nad jezioro a ty jeszcze marudzisz.. - powiedziała Moniki mama  
-Dobra , uznajmy że tego nie powiedziałam
-To idzcie się przebrać i jedziemy..
Po zjedzonym śniadaniu poszłyśmy się przebrać.

Monia
Byłam tak strasznie zła na ojca że robi mi siarę przy dziewczynach. Przebrałyśmy się i poszłyśmy do samochodu. Ojciec z matką całą drogę śpiewali jakieś debilne piosenki a ja po prostu nie mogąc ich słuchać szperałam po telefonie , kiedy dostałam smsa od Logana:
Wszystko wiem , ale jest mi przykro że nic nie powiedziałaś..” odpisałam:
Przepraszam , po prostu wiesz.. było mi wstyd że ty jesteś samodzielny a ja jeszcze tatusia muszę słychać..”
Rozumiem .. kiedy się spotkamy..? TĘNSKNIĘ..! „
Ja też tęsknię ale cały weekend muszę być w domu.. ale przyjdź do mnie później bo teraz jedziemy na ryby..”
Ok napisz jak wrócisz. Baw się dobrze..”
Postaram się .. :) „
Wyłączyłam telefon i w tym momencie samochód się zatrzymał.Wysiadliśmy zabraliśmy wszystkie potrzebne rzeczy i wsiedliśmy do łódki. Nawet nie było tak źle . Było całkiem zabawnie jak mój tata wpadł do wody. I tak kilka razy i za każdym razem powtarzał że on jest świetny w te klocki i że to jego wpadnięcie do wody było zaplanowane. Później mój ojciec rozpalił ognisko przy którym grał na gitarze. Julia ciągle pisała z Carloskiem a Nath siedziała na you tube.
-Co oglądasz..?
-Ollyego Mursa , koleś jest genialny.. ! Zobacz ten teledysk. Jak ja bym chciała żeby też mi tak ktoś zaśpiewał.. - powiedziała Nath . Była to piosenka „Dance with me tonight „
-Miała rację świetny teledysk a koleś naprawdę ma talent.Oglądałam to kiedy dostałam znowu sms od Logana :
Kendall szykuje dla Nath niespodziankę! Jakieś pomysły..? :*”
Olly Murs - „Dance with me tonight..” Niech sobie obejrzy powinno mu coś przyjść do głowy.. heh”

Posiedzieliśmy tak jeszcze półgodziny aż nie zrobiło się ciemno. W domu od razu poszłam się wykąpać. Gdy już się wykąpałam poszłam do pokoju w którym zastałam mojego chłopaka..
-Hej kotek.. - powiedział chłopak i mnie pocałował
-No hej..
-Gdzie Nath..?
-Yyy.. jest w łazience .. a co..?
-Musimy ją no nie wiem zamknąć w tym pokoju bo tylko ty masz balkon..
-Ooo.. czyli jednak podobał mu się mój pomysł ..?
-Nom..
-Ok to idę po Nath.. jak powiedziałam tak też zrobiłam wpadłam do łazienki jak torpeda , Nath akurat się malowała .
-Nath.. yyy.. musisz to zobaczyć..
- Co ..?
-No chodź … - pociągłam dziewczynę za rękę i zaprowadziłam do naszego pokoju
-No i co ja mam zobaczyć..?
-Zaraz zobaczysz.. - powiedziałam i zamknęłam drzwi do pokoju
-Monika..!! To nie jest śmieszne wypuść mnie..!! - krzyczała Nathalia
Pobiegłam do Juli powiedziałam jej co się szykuje i pobiegłyśmy na dwór i czekałyśmy na dalszy rozwój akcji...    
__________________________________________________________
I jak się podoba..? Buziaczki kochane:*

10 komentarzy:

  1. Hahahahahahahaha... Wypad na ryby? Serio? Hahahah... Olly Mars jest super. Ma całkiem fajne piosenki ale.. BTR górą!!! Kendall jaki romantyk ^.^ Czekam nn <3

    Ps. Końcówka najlepsza

    Buziaki kochana :****

    OdpowiedzUsuń
  2. nooo jestem ciekawa co tam szykuje Kędzior ;D a ja lubie łowić ryby ^^ pierwszy raz z łowiłam 4 xDD a miałam yy 10 lat? xd haha czekam na nexxxta ;D supcio rzdz ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha :D no tak, chłopaki musieli się nawalić i musieli chwilę poświrować no bo jakby inaczej...? :D super rozdział no i czekam oczywiście na następny :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdział!!! :-) No i ten wypad na ryby.. :-) Genialny pomysł!! Jaka romantyczna scena z Kendalkiem.. :-) Ale chłopcy zaszaleli..! Czekam na nn...! :-* <3

    OdpowiedzUsuń
  5. asdfghjkl *______________________________* pisz szybko nn bo chyba nie wytrzymam!! ;D Boszz będzie dla niej grał <3 Czekam na nn ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh Niezłe, chłopaki mają strasznie szalone pomysły :) Szykuje się super imprezka. Czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Awww zamykanie ludzi haah xd
    Słodkie że chcą jej zrobić niespodziankę ;)
    pisz szybko pliis ja tutaj czekam !! :D ^^
    http://love-or-not-hmm.blogspot.com/2012/12/oczami-kendalla-w-sumie.html
    ZAPRASZAM DO SIEBIE ;);***

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham niespodzianki! A już czuję, że ta Kendalla będzie świetna! Już się nie mogę doczekać rozwoju akcji! :D Ten rozdział jest fantastyczny! Chyba najlepszy do tej pory. Czekam niecierpliwie na nn ;** I zapraszam do mnie na nn :) http://big-time-rush-epic-opowiadanie.blogspot.com/
    ~Epic/Pauli$

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozdział cudo *.* Nie mogę się doczekać tej niespodzianki Kendzia ^ ^ Czekam nn :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ! Super ! I jeszcze raz super ! :DDD

    OdpowiedzUsuń