piątek, 19 października 2012

Rozdział 1


W końcu nadszedł przez nas długo oczekiwany koniec roku szkolnego. Apel skończył się o godzinie jedenastej , więc potem udałam się z Julią do naszego domu. Od razu poszłam sprawdzić pocztę i to co tam zobaczyłam zaszokowało mnie . W liście od Moniki znajdowały się dwa bilety do Los Angeles.
-Aaaa.. Julia zobacz co nam Monika przysłała!
-Boże..!Nie wierzę..! Powiedziała dziewczyna patrząc w kopertę.
Od razu chwyciłam za telefon i zadzwoniłam do mojej przyjaciółki.
*******ROZMOWA TELEFONICZNA*******
-Halo. Powiedziała dziewczyna z drugiej strony telefonu
-Monika, Ty na serio z tymi biletami?! Powiedziałam szczęśliwa.
-Tak na serio! Przyjeżdżajcie , jutro będę czekać na was na lotnisku.
-Ok idziemy się pakować-powiedziałam biegnąc do swojego pokoju.
***********************
Spakowałyśmy wszystkie potrzebne rzeczy i położyłyśmy się spać , nie mogąc doczekać się jutra.
******NASTĘPNY DZIEŃ********
Obudziła mnie Julia szarpiąc za moje ramiona i krzycząc:
-Nath wstawaj spóżnimy się na samolot!!
Szybko ubrałyśmy się i wybiegłyśmy z domu. Na szczęście miałyśmy tylko 20 min. drogi.
Siadając na swoje miejsca w samolocie nie wierzyłam w to co się dzieje. Na lotnisku w L.A. wzięłyśmy bagaże i czekałyśmy na Monikę.Cały czas myślałam o tym że może spotkam Big Time Rush..! Uwielbiałyśmy ich razem z Julią. Moim ulubieńcem był Kendall Schmidt. A Julii Carlos Pena Jr. Z moich zamyśleń wyrwał mnie głos Moniki:
- Cześć dziewczyny..!
-Cześć!! Powiedziałyśmy z Julią i przytuliłyśmy się do niej.
-To gdzie teraz jedziemy? spytała Julia
-Jedziemy do studia nagraniowego mojego taty.
-Ok. Ale dlaczego akurat tam?
-Bo chciała bym wam przedstawić mojego chłopaka- powiedziała Monika szczerząc się.
-Ooo.. nie mogę się doczekać , a znamy go?
-Powiedzmy.:D
Wzięłyśmy bagaże i udałyśmy się do auta Moniki po czym udałyśmy się do studia.
Dojechałyśmy i weszłyśmy do budynku.Monika zaprowadziła nas do sali nagraniowej i.....
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rozdział napisany z Pomocą : Agnieszki i Moniki , które  pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. no siemaa ;D wpadłam tutaj po raz first i blog całkiem fajny ^^ noo też chce bilety dostać do LA xD zazdroszczee xD ide nadrobić rozdziały ;D
    Zapraszam mojatotalnaporazka.blogspot.com
    to z BTR jakby co xD
    PS: dodałam cię do moich zajefajnych blogów ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow! podoba mi się początek .... czyżby jej chłopakiem był któryś z BTR :P

    OdpowiedzUsuń