piątek, 19 października 2012

Rozdział 2


Normalnie nogi mi się ugięły kiedy zobaczyłam Big Time Rush..!!!!  Akurat śpiewali "Windows Down". Gdy nas zobaczyli przestali śpiewać Logan podszedł do Moniki i ją pocałował. A mi i Julii kopary opadły.
-Dziewczyny to jest mój chłopak Logan, a tamci to Carlos, Kendall i James. Chłopaki to moje przyjaciółki Nath i Julia.
-Cześć..- powiedziałyśmy z Julią
- To co jedziemy do mnie? Spytał Logan
-Jasne- odpowiedziałyśmy
U Logana w domu spędziłyśmy 4 godziny. Gadaliśmy , śmialiśmy się i graliśmy w różne gry.Poznałyśmy także dziewczynę Jamesa- Victorię . Myślę że będziemy przyjaciółkami.
W czasie tych 4 godzin zaówarzyłam że Carlos cały czas się na Julię patrzy . Może coś z tego wyjdzie. 
-Wiecie co u Codyiego Simsona jest impreza. Idziemy?
-Ja jestem za! -powiedzieliśmy wszyscy.
Po piętnastu minutach byliśmy przed willą Codyiego weszliśmy do środka i od razu
Carlos porwał do tańca Julię , Logan Monikę a James Vic. A ja i Kendall poszliśmy usiąść do stolika. Siedzieliśmy w ciszy trochę mnie to dziwiło dlaczego nie odezwał się do mnie ani słowem może mnie nie lubi?.Z moich zamyśleń wyrwał mnie głos jakiegoś chłopaka.
-Mogę panią prosić do tańca?-spytał blondyn był może rok starszy ode mnie.
-Jasne.-powiedziałam i poszłam z nim bo miałam już dość tej ciszy
Przetańczyłam z nim cały wieczór, dowiedziałam się że ma na imię Ross i gra w serialu "Austin i Ally" .
******** Z punktu widzenia Julii*******
Cały czas tańczyłam  z Carlosem. Podczas tańca gadaliśmy i śmialiśmy się bez powodu.
-Zapomniałem Ci powiedzieć że ślicznie wyglądasz..:)-powiedział i pocałował mnie w policzek..
-Dziękuje-powiedziałam i się zaczerwieniłam A w moim brzuchu szalało stado motyli..
-Ładnie ci w różowym.
-Dzięki..
Nagle  ktoś puścił wolną melodię. Nie wiedziałam czy mam się do niego przytulić czy raczej ześć z parkietu. Jednak on wybrał za mnie. Przyciągnął mnie do siebie a swoje rące położył w mojej talii. Więc położyłam moje ręce na jego ramionach. Całą piosenkę patrzyliśmy sobie w oczy kiedy nagle jego twarz zaczęła się zbliżać i poczułam jego wargi na swoich.. Kiedy się ode mnie „odkleił” powiedział:
-Kocham cię...Chciała byś być moją dziewczyną?
-Wybacz Carlos ale ja nie jestem gotowa na związek z gwiazdą. .- powiedziałam i uciekłam
********Perspektywa Moniki*****
Akurat tańczyłam Z Loganem byliśmy do siebie przytuleni kątem oka zauwarzyłam że Carlos pocałowal Julię a ona uciekła.Niechętnie odkleiłam się od Logana i poszłam po Nath ,która tańczyła z Rossem. Ku mojemu zdziwieniu CAŁOWALI SIĘ..! Oderwałam ją od niego i poszłyśmy szukać Julii. Znalazłyśmy ją w  toalecie całą zapłakaną.
-Julka słonko co jest..?- spytała Nath przytulając się do niej
-On.. on.. mnie.. eh..pocałował- wyksztusiła Julia
-I co w tym złego?
-Jak to co on jest sławny a ja taka zwykła dzieczyna..
-A kochasz go?
-Nie wiem.. chyba tak.. Proszę was zabierzcie mnie z tąd..!
- Dobrze choć.. A Nath widziałam jak się całujesz z Rossem.. :)
-Tak i co zazdrościsz.. haha
-Nie.. i co jesteście razem?
-Yhm.
-No to gratulacje..
-Dziękuje ..
Wyszłyśmy z toalety Nath wzięła Julię na zewnątrz a ja poszłam  do Logana
-Skarbie daj kluczyki muszę odwieść dziewczyny do domu.
-Ok. masz . A co z Julią? Carlos się o nią martwi.
-Julia mówi że nie pasuje do Carlosa bo jest zwykłą dziewczyną...
-Przecież to nie prawda!
-Ja to wiem.. Dobra muszę lecieć Pa
-Pa spotkamy się jutro?
-No raczej..heh.. -(buziak)
Pojechałyśmy z dziewczynami do mojego domu. Julia od razu zamknęła się w pokoju , Nath spała ze mną w pokoju i cały czas nawijała jaki to Ross jest kochany, śliczny itp..
Byłam tak zmęczona że nawet nie wiem kiedy zasnęłam....

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ok rozdział drugi :) Przepraszam za błędy... ten rozdział dedykuję Agnieszce za którą musiałam pisać.. Eh.. uduszę cię..! Nie no żartuję:) Do następnej..<3

7 komentarzy:

  1. Super blog! A teraz trochę moich wymagań

    1. Julia ma być z Carlosem
    2. Nath ma być z Kendallem i ma jak najszybciej zerwać z Rossem
    3. Na 1000000000% polece twojego bloga na swoim :D

    Czekam ( NIE ) cierpliwie na nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha XD cierpliwość nie jest tutaj wskazana :D Super rozdział i dołączam się do Niny :) NIECH ONA ZERWIE Z TYM ROSSEM NO! ;D I ja również polecę twojego bloga :) Czekam i jeśli możesz informuj mnie na blogu o nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok,ok 3 rozdział mam w połowie napisany. Na pewno w tym tygodniu wstawię..:) A i dzięki Nelly:* Ja twojego też polecę ale najpierw muszę się w tym wszystkim odnaleść..:) Buziaki Aśka:*

    OdpowiedzUsuń
  4. musi być z Carlitom noo xD w sumie to nabrałam ochoty wbić na jakąś imprezkee wohooo ;D no ale żadnej nie ma no i jestem chora -.-'' ide dalej ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow,Cody Simpson......lubie go ale BTR bardziej ;D
    Cody Simpson:Angel,All day,YIYI ft. Flo Rida (fajne)

    OdpowiedzUsuń
  6. noo ale akcja sie szybko potoczyła :) nei psodziewalem się tego ...

    OdpowiedzUsuń