poniedziałek, 12 listopada 2012

Libster Blog Award


No więc tak zostałam nominowana do Libster Blog Award  przez http://dream-about-big-time-rush.blogspot.com/  i  http://adussangelika.blogspot.com/     , którym bardzo DZIĘKUJĘ..!!! <333


                                                       ZASADY :

Nominacja do Libster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę".

Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechniania.

Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała .
Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który cię  nominował.



Odpowiedzi na zadane mi pytania :
                       
                                                       Nelly:

1.Ulubiony film komediowy?
Odp.: Bruce Wszechmogący ..:)

2.Najbardziej wkurzająca osoba w twoim życiu?
Odp. Moja siostra.

3. twoje największe marzenie?
Odp. Być na koncercie Big time rush..!!!

4.W jakim języku chciałabyś mówić , a w jakim już potrafisz?
Odp:Chciałabym umieć bardzo dobrze Angielski, bo niby go umie ale nie do końca ..:)

5.Czy posiadasz konta na takich stronach jak twitter , facebook , nasza klasa i czy często na nie wchodzisz?
Odp. tak posiadam wszystkie ale najczęściej jestem na facebooku.

6.Jakiej muzyki najczęściej słuchasz?
Odp. Pop..:)

7.Co myślisz na temat szkoły?
Odp. Że jest zzzzłłłłaaa...!!! :)

8.Ulubiona potrawa?
Odp. Gyros..!!!

9.Jeżeli miałabyś niepowtarzalną szansę na wybicie wbicie się w świat show- biznesu w jakim kierunku byś poszła?
Odp. Aktorstwo :)

10.Czy prowadzenie bloga niesie w twoim życiu prywatnym jakieś komplikacje? (np. czy twoja rodzina rozpowiada to wszystkim , czy ktoś się z tego śmieje itp.)
Odp. Nie raczej nie :)

11.Co chciałabyś zmienić na naszej planecie?
Odp. Nauczycieli , nienawiść ludzką ..

                                                          aduss angelika :

1.Ulubiona pora roku.
Odp. Lato..!

2.Szczęśliwa liczba.
Odp. 2.

3.Wierzysz w wampiry?
Odp. Nie

4.Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa
Odp. Smerfy :)

5.Ulubiony program telewizyjny.
Odp. Bitwa na głosy, Zaklinacz dusz

6.Kim chcesz zostać w przyszłości?
Odp. fryzierką

7.Cola czy Pepsi?
Odp. Pepsi ..!

8.Uważasz się za fajną osobę?
Odp.Raczej tak :)

9.Masz gg?
Odp. Mam.

10.Lubisz śpiewać?
Odp. Uwielbiam choć nie uważam że mam ładny głos :)

11.Jakie słodycze lubisz?
Odp. Wszystkie :)

                                         Nominowane przeze mnie blogi :


11.http://my-love-and-my-story.blogspot.com/


                                               Pytanka.. :

1.Największe marzenie..?

2. Kogo byś zabrała na koncert BtR..?

3.Ulubiona piosenka..?

4.Najśmieszniejszy tekst jaki usłyszałaś swoim życiu..?

5. Którego z BtR z chłopaków uwielbiasz i dlaczego..?

6.Dlaczego założyłaś bloga..?

7. Co uwielbiasz robić a czego nienawidzisz..?

8.Jak zaczęła się twoja przygoda z blogami..?

9.Cechy wymarzonego chłopaka..?

10. Opisz siebie w 1 słowem.

11. Lubisz mnie..? :)




________________________________________________________________

 Przepraszam za tamten błąd i czekam na odpowiedzi :)

7 komentarzy:

  1. Zauważyłam, że popełniłaś malutki błąd. Otóż w zasadach napisałaś, że nie wolno nominować bloga, który cię NIE NOMINOWAŁ, a prawidłowo powinno być, że nie wolno nominować bloga, który cię NOMINOWAŁ. Gratuluję i pozdrawiam ;**
    ~Epic Rusherka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje zaraz poprawiam :)

      Usuń
    2. Nie ma za co :D I baaardzo ci dziękuję kochana, że mnie nominowałaś ;***

      Usuń
  2. Dziękuję za nominacje :) Kochana jesteś :**

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.adussangelika.blogspot.com/2012/11/rozdzia-xxxiii.html to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Zobaczyć na żywo chłopaków z BTR..
    2. Moje najlepsze przyjaciółki.
    3. Mateusz Mijal "winny".
    4
    5. Carlosa. Jest śliczny i zabawny. ;-)
    6. By pisać komentarze na najfajniejszym blogu mojej przyjaciółki.
    7.Uwielbiam czytać blogi a nienawidzę chodzić do szkoły.
    8. Poleciła mi je moja przyjaciółka.
    9. Zabawny,przystojny,miły,kochający,pomocny,bym mogła na nim polegać w każdej sytuacji.
    10. Troszeczkę zwariowana. ;-)
    11. Tak. Bardzo jak najlepszą na świecie przyjaciółkę.. :-* <3

    OdpowiedzUsuń