piątek, 9 listopada 2012

Rozdział 9


  ***** Perspektywa Nath*****
Obudziłam się z strasznym bólem głowy, więc poszłam na dół po coś przeciwbólowego. W salonie i oglądała telewizję. Gdy mnie zauważyła od razu powiedziała. :
-Hej Nath, już się wyspałaś..?
-Przyszłam po jakąś tabletkę bo mi głowa pęka..
-Usiądz ja Ci przyniosę..
Jak powiedziała tak też zrobiła , podała mi tabletkę i usiadła obok mnie..
-Nath?
-Tak.
-Słuchaj może daj Kendallowi szansę wszystko wyjaśnić..
-Dlaczego ..?
-Kochasz go?
-Tak..
-Więc walcz o tą miłość! Chcesz zaprzepaścić to co jest między wami, przez jakąś blondynę..?
Powiedziała a raczej wykrzyczała Julia, a do domu wbiegła zapłakana Monia , więc spytałam:
-Monia co jest..?
-Nic..
-Przecież nam możesz powiedzieć
-A dajcie wy mi święty spokój..!!! - wykrzyczała i pobiegła na górę
-Wiesz chyba masz rację pójdę do Kendalla..
-No jasne że mam..:)
-Dzięki Julia jesteś super przyjaciółką.. - powiedziałam, przytuliłam Julię i wyszłam.
Szłam ulicą z ręcami w kieszeni i spuszczoną głową .. Nie patrzyłam przed siebie tylko pod nogi. Nagle poczułam że kogoś popchnęłam nawet nie patrząc kto to jest powiedziałam krótkie „Przepraszam” i ruszyłam dalej. Jednak ten ktoś zatrzymał mnie i obrócił przodem do siebie. Podniosłam wzrok i patrzyłam w te piękne zielone oczy w których się zakochałam..
-Nie, to ja przepraszam …. nie powinienem wtedy do niej iść i ..- nie dałam mu dokończyć i go pocałowałam ..
-Nie jesteś zła..?
-Nie, nie jestem powinnam Cię wysłuchać..
-O Boże nawet nie wiesz jaki jestem szczęśliwy.. - powiedział wziął mnie na ręce i obrócił wokół własnej osi.
-Idziemy na lody?
-Jasne
Poszliśmy do budki z lodami razem z blondynem zamówiliśmy czekoladowe :) Kends zapłacił i poszliśmy się przejść. Szliśmy trzymając się za ręce i po prostu ciesząc się sobą..
-Kendall..?
-Tak skarbie..?
-Wydarzyło się coś pomiędzy Loggim a Moniką ..?
-Tak pokłócili się o nas..
-Jak to o nas?
-No ona przyszła do nas do domu no i chciała jak to Julia mówiła Carlosowi „ustawić mnie do pionu” - po tych słowach zaczęłam się śmiać..
-Tak , bardzo śmieszne..
-Przepraszam kochanie, no i co dalej.?
-No więc , opowiedziała Loganowi o tym nieszczęsnym zajściu , a Logan jej nie uwierzył , no i palnął coś że może sobie to wymyśliłaś..
-Co?
-Ale on tylko głośno myślał.. a Monia nie dała mu dokończyć no i uciekła..
-Jej, musimy ich jakoś pogodzić..!! Przecież nie mogą się kłócić przez nas.!
-Masz rację! Więc co teraz robimy..?
-Gadałeś z Loganem?
-Tak , on zrobi wszystko żeby Monia mu przebaczyła..
-Ok , wiem co zrobimy mam plan.... :)




Hej..!
Przepraszam że taki krótki rozdział ale zrehabilituję się w weekend..!! :)
 Słyszałyście o czacie z Loganem..? No więc moja przyjaciółka Monia , której dziękuje :*
Poświęciła się i o północy napisała do niego.. i nie uwierzycie odpisał jej..!! Pytała się m.in. o jego
Polskie korzenie.. odpisał jej że to prawda że jest polakiem , ale to jego osobista sprawa , chciałby o tym mówić ale "nie może"... OMG ja nadal nie mogę w to uwierzyć...!! Dzisiaj cały czas o tym myślę , na żadnej lekcji nie mogłam się skupić. :)

Ps. Jak myślicie na jaki pomysł wpadła Nath..?

Czytasz? Komentuj..!!!


8 komentarzy:

  1. Na pewno na genialny! Jupi! Logan to Polak! No teraz to oni nie mają już wyboru... Muszą przyjechać do Polski i zagrać tu koncert! A jak nie to ja sie poświęce na następnym czacie i powiem im pare słów.... Np. Ruszcie swoje tyłki i won mi do Polski!! Albo... Jak nie przyjedziecie do nas to bójcie się wychodzić z domów czy studia bo zamienie się w psychofankę i coś wam zrobię!! Hahhaa... Cudny rozdział ;) Buziaki i czekam nn :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo Logi jest polakieem ;D Ale dlaczego nie może o tym gadać?! Co, zabronią mu, ze niby Polska to jakiś gorszy kraj?! ja pierdziele -,- Rozdział świeeetny i czekam na nn ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że Loggy to Polak! ;D Teraz to nasz RODAK musi nas odwiedzić :D Dobra, pisz szybko kolejny :**

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie, że się pogodzili;) ogólnie fajne opowiadanie, Gdzieś już słyszałam że Logan ma polskie korzenie, ciekawe co wymyśliła Nath. Czekam na nn i zapraszam do siebie http://julia-btr-friends-and-love.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział :) Jestem Ckw co dalej bd z Monią a Loganem. Czekam nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. idziemy na lody? ^^ i już skojażenia w mojej głowie xD czemu ja jestem taka zboczona? xD Bog tylko wie i ludzie w moim otoczeniu Xd I dobrze że dała mu druga szanse :) jeee Logan jest polaczkieem :D taa ... po zdj zanim dołączył do BTR było po nim widać ... xDDD hahahaha nieważne xD ide dalejj ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo... jestem ciekawa co dalej będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj.....słodkie to było :)

    OdpowiedzUsuń