piątek, 23 listopada 2012

Rozdział 12


Pozdrowienia dla czytających rozdział , bo słyszałam że mają się tu pojawić specjalni goście..! ;D

_______________________________________________________________________

-Dzwonił mój ojciec i mówił, że znalazł kruczek prawny w „zasadach” tego balu..
-Czyli..? - zapytała Vic
-Czyli uczestnicy balu nie muszą być tak mega sławni.. więc żebyśmy mogły iść z chłopakami musimy wystąpić choć na jednym pokazie mody , zagrać choć jedną rolę w jakimś filmie , lub napisać i zaśpiewać choć jedną piosenkę.. - wyjaśniła Monia
-Więc ja chyba pójdę na aktorstwo.- powiedziała Vic
-To ja modeling... - odparła Julia
-No a ja co mam wybrać? - spytałam bo jakoś żadna opcja mi nie pasowała..
-Ty się pytasz..? - powiedziała śmiejąc się Julia
-Takie to śmieszne..?
-No tak bo przecież jesteś świetna w śpiewaniu i nawet kiedyś pisałaś teksty..
-Może masz rację …
-Jasne że mam.. :)
-Ok czyli jutro idziemy do studia mojego taty i może uda nam się coś napisać.Tylko nie mówcie nic chłopakom . - powiedziała Monia
-Ok – powiedziałyśmy i rozeszłyśmy się do pokoi

Weszłam do mojego i Kendsa pokoju , chłopak leżał już w łóżku , więc poszłam w jego ślady położyłam się i wtuliłam się w blondyna. Leżeliśmy tak sobie w ciszy , patrząc sobie w oczy.. Patrząc na niego myślałam o tym że niedawno marzyłam o tym żeby go chociaż zobaczyć..A teraz? Leże sobie obok Kendalla Schmidta , Który w dodatku jest moim chłopakiem i mnie kocha... Leżeliśmy tak z 15 minut, po czym przerwałam tą ciszę i spytałam:
-O czym myślisz..?
-O tym że jesteś po prostu dziewczyną idealną, jesteś spełnieniem moich marzeń..
-Skarbie, nie przesadzaj.. to chyba ja powinnam się martwić za co zasłużyłam na tak wspaniałego chłopaka..
-No właśnie.. :)
-Ah.. ta twoja skromność.. :) - Powiedziałam , pocałowałam blondyna i po chwili usnęłam..

******* Perspektywa Victorii ****
Obudziłam się z głową na laptopie. No tak całą wczorajszą noc szukałam w internecie jakiś castingów do jakiegoś filmu, czy serialu. W końcu natrafiłam na bardzo ciekawe ogłoszenie. Poszukują dziewczyny w wieku 20 lat. Do serialu pt. „Victoria znaczy zwycięstwo” . Bardzo zainteresował mnie ten tytuł. Pomyślałam że może to jakiś znak żebym spróbowała. Raz kozie śmierć..! Wpisałam numer telefonu i zadzwoniłam. Umówiłam się z nimi dzisiaj na godzinę dziesiątą. Oczywiście James nic nie słyszał bo kiedy przyszliśmy do pokoju to tylko się umył i poszedł spać. Przy okazji poszukałam jeszcze jakiś casting dla modelek amatorek więc wysłałam Juli numer tel. smskiem. Odłożyłam laptopa na szafkę i zaczęłam budzić mojego chłopaka, który musi jechać na próbę..
-Jamie, obudz się , bo się spuznisz..
-Nie chce mi się.. - wymamrotał brunet
-Kto rano wstaje temu Pan Bóg daje..
-Eee.. ja już to mam.. - powiedział i i przyciągnął mnie do siebie
-Jasne.. ok chodz idziemy na śniadanie. Powiedziałam i oboje udaliśmy się do kuchni.


***** Perspektywa Juli *******
Gdzieś o północy dostałam sms od Vic z numerem tel. na jakiś casting. Żeby Carlos nie usłyszał wyszłam na balkon i od razu tam zadzwoniłam. Dowiedziałam się że przesłuchanie jest jutro o 10. Skończyłam rozmowę i położyłam się z powrotem obok latynosa. Rano obudziłam się sama w łóżku więc udałam się do kuchni gdzie mój kochany chłopak robił śniadanie.
-Hej.. - powiedziałam i przytuliłam się do chłopaka.
-No hej. - Powiedział Carlito i chciał mnie pocałować ale do kuchni weszli Vic i James.
-Wy to macie wyczucie czasu.. - odrzekł lekko zdenerwowany Carlos
-Co nie..? - wyśmiewał się James

Zaraz potem przyszła reszta i zasiedliśmy do stołu. Po skończonym posiłku poszliśmy się przebrać. Zaraz po tem chłopaki pojechali na próbę. Póżniej Vic podwiozła mnie na casting a Monia i Nath pojechały do studia. Czekałam na holu na moją kolej denerwowałam się jak cholera..! W końcu przyszedł na mnie czas. Weszłam do jakiegoś pomieszczenia gdzie był taki mini wybieg a przed nim siedziało jury. Przedstawiłam się , kilka razy przeszłam się po tym wybiegu i kazali mi czekać. Po kilku minutach z sali wyszła jakaś babka i powiedziała że się dostałam , cieszyłam się jak małe dziecko.

********** Perspektywa Victorii******
Podwiozłam Julię i sama udałam się na ten casting. Na castingu musiałam odegrać jakąś rolę. Bardzo się im spodobałam więc dostałam role niejakiej Tori Vega- głównej bohaterki. Szesnastolatki która uczy się w szkole „ Hollywood Arts” (Chyba tak to się pisze :D)i tam przeżywa różne szalone przygody.

******** Perspektywa Nath******
Byłyśmy w studio razem z Moniką pracowałyśmy nad tekstem mojej piosenki.Po jakiś 3 godzinach był gotowy. Potem zostało nam tylko nagrać ją i udostępnić w internecie. Tekst może nie był zjawiskowy ale z muzyką był bardzo fajny.. Nie jest łatwo napisać piosenkę w jeden dzień ale jakoś mi się udało.. Gotową PIOSENKĘ wrzuciłyśmy do sieci. I szybko pojechałyśmy do domu żeby nasi chłopcy niczego się ni domyślili.. ;D

7 komentarzy:

  1. WooHoo! Brawa dla ich determinacji! Ile dziewczyna potrafi zrobić po to, żeby nie być zazdrosną... Ale na serio fajnie, że im się udało. Chłopcy będą z nich dumni :D Zajebisty rozdział! Czekam na nn ;**
    ~Epic

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarąbisty rozdział :) Czekam nn ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejjjjjj! Super rozdział! Dziewczyny zawsze znajdą wyjście z sytuacji byle by być jak najbliżej swojego chłopaka ;) No co tu jeszcze pisać.... Hym.... Ciekawa jestem tego balu. Mam jakieś dziwne przeczucie że coś się tam stanie. I też nie mogę sie doczekać co powiedzą chłapacy jak sie dowiedzą że ich dziewczyny są sławne.... Kurcze! Troche takie masło maślane mi wyszło w tym komentarzu ale mówi sie trudno.... Czekam nn :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebisty rozdział..!! Fajnie że dziewczyną się udało być blisko swoich ukochanych.. :-* Już sobie wyobrażam minę chłopców na widok swoich dziewczyn.. ;-) Też tak sądzę że coś się wydarzy na tym balu... :-) Już się nie mogę doczekać nn....! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tej "Carlos" zmień nazwę wiochy mi nie rób..! :) <33

      Usuń
  5. Hahahah xD A co to za specjalni goście? ;D hahaaa
    Świeettnyyy rozdział *________* Kooocham tego bloga <33 I jestem ciekawa reakcji chłopaków xD Mam nadzieję, że na balu wszystko bd OK :)
    Czekam na nn ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo ciesze się że się dostały ;D też chceee :D zazdroszczeee :x xDD nie martw się ja mam tak zawszze xD ale rozdział jak zwykle super ^^ czekam na nexxta ;D

    OdpowiedzUsuń